20140222_124515-normal.jpg

Suatta uskoo että ollu koeralla kestämistä tässä huushollissa. Viimiset kolome päevee on mamma kulukee hantanna huoneesta toeseen ku levoton sielu. Ku meeltä kuoleutu se iänpäeväsen vanaha tietokone.
Yks voehkii ja kulukoo kahakätteen ku" tokkiisa kuitennii ee toemi tuo vehe..."
Koetin sannoo että mikä juuttaan voohakka se nyt on sen kansa ku sillon ku on kunnossa nii suatto männä päeväkaasia ettee aakassu koko laetetta!
Se vuan valitti että ku ee piäse sinne sinun plokkiiskaan nyt ja kohta nehhii vähäset lukijat unneottaa.
Minä sitä sittä lohuttammaan että joka on kerran lukenna,ee unoha ikänään ja näkköö vielä paenaesiahii jotenka elä mamma huoli...

Onneks tul viikolloppu. Ja nuor armo ja vävy. Ja uus tietokone, jonka  alan asiantuntija elikkä vävy minun avustuksella asenti. Meleko monta hännänvispuuta ja kielenlipasua pit minunnii tormakkana siinä tehä että laete ol käättökunnossa.
-Vävy tuntu sanovan kyllä että  iliman minun lipeksimistä jootus homma vikkelämmin mutta pithän minun olla apuna.
Jootusammin tuo siitä suoriutu ku minä avitin!
20140222_220146-normal.jpg

Tässä myö miehissä sittä huilataan rankan homman jäläkeen. On se miesten hommoo.
Äet ol mielissään ku tehtiin semmonen urakka. Minä olin sevverran uuvuksissa siitä revohkasta että
vetäsin kunnon tirsat. Panin varulta läpän silimän piälle  ku arvasin että salloo vilimoo nuor armo kuitennii.

lupat-normal.jpg

pitk%C3%A4tie-normal.jpg

Käätiin sittä vielä nuoren armon kansa kunnon lenkillä. Mulla ol välillä vähä semmonen olo niinku varmaan sillä yhellä vilimitähellä, mikä Pitti se nyt on, vae olko se Teppi. -Kamera ol koko ajan minnuun päen ja rapse eeku kuulu. Vaekka oes hanurisa kiäntännä nii sitähii kuvattiin! On niillä vilimitähillä rankkoo ku minnäe jo aattelin että elekee, elekee, ee ennee...!
Vuan harvemmin niin kunnon vehkeellä meekäläestä kuvataan että aattelin sittä että antaapa palloo vilimin ja käppäelin kaekessa raahassa. Tuloksia tuletta näkemään,siitä pittää mamma huolen.
Eekä ne kuvvuut siihe lopu. Äettii sae kameran jotenka ee kaet sitä uskalla kohta jalakoosakkaa nostoo ku sittäe kuvataan!
Onneks se on sevverran räppänäppi ettee niistä monestakkaa oo näätille panna.


 No sittä tuolta reessulta kottiin tultua olin niin täpinöessäen vielä että jätin nimikirjotuksen etteesen matolle. Niinku suuren mualiman tyyliin.
-Eekös nehhii Pitit ja Tepit joovu laettamaan puukstaaviaan ihan solokennaan millon mihinnii!?
No ee ollu mamman mieleen se. Tietenkää ee. Se ku ee tiiä oekeen nuista(kaan) asioesta ja suuresta mualimasta mittää.
Minä kuitennii vähä enämpi ku kerran osasin avittoo konneennii asennuksessa, ku tuas äet ee löötännä ies nappia mistä se aakastaan vaekka ee ollu ku yks aenut nappi koko aparaatissa!