Joetae immeesiä kääp välillä ihan siäliks. Ku ne luuloo keksineesä mahottoman hyviä iteoeta. Ja minä sen lopputuleman jo arvoon eeltäkäsin, ja joovun toppuuttelemmaan.  Tämmöstä(hhii) sanavvaehtoo käätiin päevälenkin jäläkeen.

Äet: Kuuleppa Iivari, minä se oon uatellu että semmonen tapletti oes mukava!
Iivari: Elä elä hyvä immeenen ruppee semmosta ies huaveelemmaan! Justiisa oot oppinna tuon konneen käätön,aenae pasianssin pelluuseen asti, ni jätettäskö välliin tuo. Ehken sulle oes  enämpi tarpeen nuo purkissa olovat. Lienöövät jiännä ottamata nehhii ku kuullostaa siltä että taetaa ruveta korviis väl sassaroemaan.
Äet: Kukahan se nyt ee oo etistyksellinen... Entäs semmonen läppär?
Iivari: Minun läpät riittää tässä mökissä. Et ossoes käättee sitä kuitenkaan ja aena pitäs mankua sittä etäapua. Nyt jo nuorempi polovi suap yösä päeväsä olla tiim viiverin völjyssä sinua jeleppoomassa. Herkiä jo ja leekitään nyt!

 

2013-08-22%2012.18.34-normal.jpg


Äet: No ihan kohta, vuan semmonen älypuhelin oes aenae oltava. Tuo vanaha luuri alakaa jo olla tiesä piässä.
Iivari: Vuan sepä kestää sen minkä sinnäe. Alakaa nuita sullae olla kilometriä jo mittarissa. Ja mitteepä uattelit tehä ihan ÄLYpuhelimella!? Sehä ee lissee  älyvä, van pittää käättäjällä sitä olla että  nyt jäetä hattuun mamma! Mikä täätisen ötäkkä se nyt tul? -Oot tietennii lukenna tuas nurin ja oekeen tuon ekspertin lehen. En kerinnä sitä riipasemmaan uunin sytyiks... ja mikä "tekninen tukikoera" sitä minä oon,  liekköön muilla määräkoerilla samallaesta?

 

syylsyyl-normal.jpg

Ee ee... hyvänenpäevä...!

Tuommosia hankintoja  haekaeloo immeenen, joka ottaa aarinkolasit piässä kuvia ja väettää että ne on sen takia himmeetä...ja männöö älytön silimälasit piässä saanaan, heettää löölyä ja alakaa kaahistella että mikkään taati se nyt iski ku löe näön summeeks!