Minä se vuan oottelen. Huomista päevee.
Ku pitkästä aekoo jottae mukavata tapahtuu tiälläe. Ehken oon jo muutamaan kertaan maeninna että nuor emäntä tulloo!
Kaekki on tulohaakkuja vaelle valamiina. Ja tulohepulija. Suan aena mahottoman ilohepulin ku se tulloo.
Syystähii.
 

 

20140222_172308-normal.jpg

Petihii on muokattuna valamiiks. Vaekkee sitä oes suanna männä penkomaan. Sano äet.
Ku ol puhtaat vuatteet sinne pannu ja sano että karvaatuu peetteet.
Mittää karvaavvu ku ite kerta nyppi minusta karvat. Sitäpaetsi minähä hännällä tuuletan koko aejjan että lähtöö karvat vuatteesta, jos nyt jottae sattuu tipahtammaa.

Muutennii oon ollunna tänäpäevänä melekosessa villissä. Äetin mielestä. No ku oon hyvällä piällä ni pittäähän se näättee. Äet sannoo että aena ku mullon hyvä miel, taekka oon oekee tyytyväene ollooni ni minä haesen semmoselle erlaeselle. Taekka tuoksun, en haese. Vaekka suatan minä joskus iha reelusti haestahhii. Sehä ee oo minun vika vuan muonamestarin. Jos ee satu sapuska oekee kohillee.

Oon niinku semmonen tuoksukoera, elikkäs hajuherne. Se haju on kuulemma semmonen melekeen ku jossae kukassa.
Ee niin mahottoman miehekkäälle kuulosta. Vuan mieluummin haesoo hyvälle ku pahalle.
Se ol jostae lukenna että jottii koerat erittää jottae semmosta hyvvee hajua ku ne on mielissään. Heh, oon sittä vissiin yks niistä. Jos ee sittä mamman nokka horise.
Onkoon kukkaa muu kuullunna eli haestanna tuommosta?

 

P1010157-normal.jpg

Aaringonotto on yks mistee minä tykkeen. Lienen tuossae sittä jollehhii suaronin liljalle haessu.
Vaekka tuossa oonnii vielä vanahassa karvassa.

Ni että onko meetä hajuherneetä enemmältihhii?