20140414_083933-normal.jpg

Jotennii oon tässä koettanna päevee kuluttee.
Luu on jyrsitty viimisijjään myöte. Ja vinkukii alakaa tympästä. Oon ootellu tässä talakoehen alakuva. Ku äet lupas että suan olla kaverina.
Pashatalakoot lupas. Ja sitä tässä oon kytännä ettee vuan ruppee salloo hommaa iliman minuva. Pittäähän se maestaja olla että männöö maku kohillee. Ku siitähä ee muute tule kuitenkaa mittää. Tuaskaa.

 

20140414_084344_2-normal.jpg

Sitä ootellessa viihytän ihteen tällä omalla pelillä.
Paan vinkun matolle ja vejän sittä matonnurkkoo sen piälle.

Sittä hypin sen kiärön piällä ja huuvatan vinkuva. Ja penkasen sittä kiärön aaki. Niinku muka löötäsin sen iha yllätyksenä. Ällyytän äetijä. Tiijänhä minä missee se on vuan oon muka ehtivinnää. Ja sittä se jaksaa ihmetellä etton sittä määräkoeralla köppäset leekit. Että mitenkä en muka älyvä missee se lelu on. Tietennii älyvän vuan minusta on mukava kahtoo ku se raakka ällistellöö nii tosissaa.

 

20140414_084327_2-normal.jpg

- Ohoh, tännekö se ollii männy! Eepä ollukkaa kiärössä vuan maton alla! Heh!

Hyvä ilima ol käävä lenkillähhii. Ja mikä parasta, iha paejatta. Enkä nyt ies tipahtanna minnekkää. Osasin varroo sitä pulahuskohtoo. Tiettii ol meleko paljo kuivuneet.

 

P1010248-normal.jpg

Kunnon tirsat aarinkopaesteessa ruunoo päevän.

Vuan nyt kolisoo kyökissä siihe mallii että kohta jottae suattaa tapahtuva. Muutae ku että kuulu kuppi puttoovan lattijalle.
Talakoot alakaa...oota äet minnoon jo tulossa!