Kuva0105-normal.jpg
Iivari: Äet, oonko minnäe nyt somelaenen?
Äet: Nyt sulta vaehtu muutama kirjain, se on suomalaenen. Oot sinä.
Iivari: Ee, ku tarkotin somelaenen. Ku mulla on tämä plokihii.
Äet: ???
Iivari: Tarkotin tätä sosiaalista metiata. Äly hoe!
Äet: Niiin...kaet sitä voes sillälaella sannoo.
Iivari: Vähäkö on nyt yöhkee olo! Iha oon nyt niinku muuttii, ajan hermolla. Eeköön liityttäs sinne
veispuukkiin?
Äet: Mistee sinä sen tiijät? Ee kyllä ikäpäevänä liitytä!
Iivari: Nuorempi emäntä mulle siitä sano, tiijän minä sen. Kaekki on sielä nykyään.
Äet. Vuan myöpä ee olla,riittää tämä plokin pito.
Iivari: Sinä se et oo yhtää ajan tasalla olova immeenen, etkä etistysmielinen tippookaan!
Äet: Voe hyvä ihme kuitennii...huastelenko minä tosiaan koeran kansa!!??
Iivari: Et koeran, vuan MÄÄRÄkoeran! Siinon vissi ero!
Äet: .... (täävellisesti mykistynneenä)